diumenge, 24 d’octubre del 2010

Nola Rae. Mozart Preposteroso. Casal Cultural de Vallromanes

De Nola Rae. Mozart Preposteroso. Casal Cultural de Vallromanes
..Català
Wolfgang Amadeus Mozart va néixer amb una forquilla de sintonia cinta a la boca. Amb cura, alimentat i explota sense escrúpols com un geni infantil pel seu pare Leopold, va ser el brindis de les corts reals, la realització de gestes de la música mai abans escoltada en algú tan jove. A mesura que creixia i ja no podia passar per un prodigi, les seves habilitats musicals sublims es van passar per alt sovint. La gent només pot veure un home estrany, poc que el comportament de pallasso no li van donar les simpaties dels que importava. Irreverent, que tant agrada i irrita a parts iguals. Finalment, va pagar un alt preu ... va ser ignorat en gran mesura.

Nola Rae explora el fenomen musical des del bressol a la tomba, i en especular sobre el que va fer el seu tan entranyable i absurd, introdueix MOZART EL PALLASSO a un públic desprevingut.

.. Español
Wolfgang Amadeus Mozart nació con un tenedor de sintonía cinta en la boca. Con cuidado, alimentado y explota sin escrúpulos como un genio infantil por su padre Leopold, fue el brindis de las cortes reales, la realización de hazañas de la música nunca antes escuchada en alguien tan joven. A medida que crecía y ya no podía pasar por un prodigio, sus habilidades musicales sublimes se pasaron por alto a menudo. La gente sólo puede ver a un hombre extraño, poco que el comportamiento de payaso no le granjearon las simpatías de los que importaba. Irreverente, que tanto encanta e irrita a partes iguales. Por último, pagó un alto precio ... fue ignorado en gran medida.

Nola Rae explora el fenómeno musical desde la cuna a la tumba, y en especular sobre lo que hizo su tan entrañable y absurdo, introduce MOZART EL PAYASO a un público desprevenido.

www.nolarae.com