dilluns, 12 d’abril del 2010

XVII Trobada de Monociclistes 2010. Apcc. Ateneu Popular 9 Barris. Barcelona

De XVII Trobada de Monociclistes 2010. Apcc. Ateneu Popular 9 Barris. Barcelona
.Català
Professionals i amants del monocicle d’arreu de l’estat espanyol es reuneixen a Barcelona en una trobada espectacular i divertida que barreja espectacle i esport
L’Associació de Professionals de Circ de Catalunya (APCC) i l’Ateneu Popular 9 Barris organitzen la XVII edició de la Trobada de Monociclistes, que inclou exhibicions, curses, jocs i bàsquet.
Des de fa 16 anys, 9 Barris acull una de les trobades més originals, espectaculars i divertides de Barcelona. La Trobada és oberta als amants del monocicle, tan grans com petits. A la Trobada es podran veure diverses modalitats i aplicacions del monocicle, com els malabars sobre monocicle o l’esport extrem del trial en monocicle.
Entre d’altres a la Trobada va participa el gironí ALEIX LIDON, actual campió d'Europa de trial monocicle, campió del món menors de 18 anys el 2008 i 3 cops campió d’Espanya.
www.diaridegirona.cat/ultima-dia/2009/09/13/saltar-tres-metres-arrencada-des-duna-roca-altra/356659.html ENTREVISTA. Diari de Girona
www.monociclos.com/ MONOCICLOS.COM

.Español
Profesionales y amantes del monociclo de todo el estado español se reunen en Barcelona en un encuentro espectacular y divertido que mezcla espectáculo y deporte
La Asociación de Profesionales de Circo de Cataluña (APCC) Ateneo Popular 9 Barris organizan la XVII edición del Encuentro de monociclistas, que incluye exhibiciones, carreras, juegos y baloncesto.
Desde hace 16 años, 9 Barris acoge uno de los encuentros más originales, espectaculares y divertidas de Barcelona. El Encuentro es abierto a los amantes del monociclo, a grandes como a pequeños. En el Encuentro se podrán ver diversas modalidades y aplicaciones del monociclo, como los malabares sobre monociclo o el deporte extremo del trial en monociclo.
Entre otros en el encuentro participa el gerundense ALEIX LIDON, actual campeón de Europa de trial monociclo, campeón del mundo menores de 18 años en 2008 y 3 veces campeón de España.